Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2019

17 Νοέμβρη 2019: 46 χρόνια για 'ΨΩΜΙ-ΠΑΙΔΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ!

ΛΕΝΑ ΠΑΠΠΑ Στούς σκοτωμένους σπουδαστές του Νοεμβρίου

(γραμμένο για τον Διομήδη Κομνηνό, τον 17χρονο μαθητή πρώτο θύμα της εξέγερσης στις 16 Νοέμβρη 1973)

Μάτια κλειδωμένα, χέρια παγωμένα

κείτεται-δεκοχτώ χρονώ ήτανε δεν ήτανε-

για να έχω εγώ πουλιά-φτερά στα χέρια μου,

και συ στο σπιτάκι σου,

μια γλάστρα με βασιλικό στο πεζουλάκι

και τα παιδιά μας ξένοιαστα να χτίζουνε το μέλλον.

Η μάνα του τον περιμένει και δεν έρχεται,

η άνοιξή του παίζει κα δεν τηνε ξέρει πια.

Στις φλέβες του αίμα σταματημένο και πικρό,

γυαλί σπασμένο ο κόσμος, σωριασμένο πάνω του.

Για να έχω εγώ τον άσπρο μου ύπνο

Και συ γαρίφαλο χαμόγελο στο στόμα σου,

για να ’χουν τα παιδιά μας το δικό τους ήλιο…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.